sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Declaratie de dragoste

Saptamana aceasta am primit de la Mihaela niste scrisori foarte frumoase, insotite de niste fotografii fantastice, care cu sigurata va vor placea si voua. Pe Mihaela am cunoscut-o in Internet, deci stiu dinaite ce vor spune cei mai multi despre asa o prietenie, si totusi.... Pentru mine, Mihaela este  o prietena minunata, mi-a adus atata bucurie de cand a intrat in viata mea, atata liniste si implinire sufleteasca, mi-a dat tare multa incredere in mine, datorita ei am simtit ca sunt pe drumul cel bun, ca e bine ce fac si ca se merita sa merg mai departe. Mihaela mi-a trimis poze cu ciorbele crude pe care le-a facut ea, inspirata de retetele de pe acest blog si pe care le consuma cu mare placere (ah, cum imi merge la inima), cu siguranta pozele va vor convinge, mie mi s-a facut automat foame:


Dar cel mai grozav lucru este, ca Mihaela nu este singura, sunt intre timp chiar foarte multi oameni extraordinari pe care i-am "intalnit" in mediul acesta  virtual si care ma inconjoara cu multa dragoste si bunatate. Este pentru mine o adevarata minune, am ajuns dintr-o data sa ma invartesc  intr-o lume plina de umanism si de minti luminate, in viata mea au intrat o multime de oameni deosebiti, care mi-au imbogatit tare mult mintea si mi-au luminat sufletul. Am invatat atat de multe de la voi toti .... Nu-mi ramane de fapt, decat sa-mi doresc din toata inima si sa ma straduiesc din rasputeri, sa devin si eu un om la fel de bun ca voi. Va multumesc din inima pentru toata bogatia pe care mi-ati daruit-o si va imbratisez cu toata dragostea in gandurile mele. Sa va ajute Dumnezeu pe  voi toti, sa aduceti lumina la cat mai multi oameni!
Un mare teolog german, Pater Anselm Grün a scris mai multe carti despre ingeri, in care subliniaza cat de important este sa ne despartim de imaginea exclusiva a ingerilor ca niste fiinte inaripate,  stravezii si stralucitoare, care zboara deasupra capetelor noastre. Ingerii pot lua pur si simplu  chiar si chipul oamenilor obisnuiti din jurul nostru (fara a-i considera insa pe acesti oameni drept ingeri), in sensul, ca de cele mai multe ori, prin intalnirile simple de fiecare zi, primim  adesea raspunsul sau ajutorul cerut, ni se arata clar calea pe care ar trebui sa o urmam, aflam asa de fapt, cat de aproape  ne este si cat de mult ne ajuta bunul Dumnezeu in fiecare clipa a vietii noastre.
Mie mi-a placut mult si mi-a facut tare bine aceasta interpretare a calugarului benedictin. Ma gandesc la voi toti  si  la toti oamenii deosebiti pe care i-am "cunoscut" in ultimii ani, in carti (multe primite in dar de la voi, va multumesc aici inca o data, o bucurie mai mare nici ca mi-ati fi putut face) sau in paginile revistei Formula As si ma simt asa de bine....Iar celelalte fotografii ale Mihaelei vorbesc pentru sine, nu-i asa?



6 comentarii:

  1. Draga Mimi
    Cred ca si noi, vizitatorii blog-ului tau, putem spune aceleasi lucruri despre tine. Randurile tale emana atata iubire si bunatate! Pe mine una ma inspira atat de mult si ma ajuta acum sa intru pe o cale ce duce spre sanatate in viata mea. Nici nu ma gandesc sa nu reusesc sa schimb ceva radical de data asta. Ma simt ca la scoala, unde am avut norocul sa am de-alungul anilor cativa profesori minunati si care imi insuflau taria sa invat de drag, si dorinta de a nu dezamagi pe cei pe care ii iubesc.
    Tu (profesoara draga) si oamenii minunati care alcatuiesc familia blog-ului tau, ati aparut in viata mea la un moment cand aveam mare nevoie de sprijin. Pentru varii motive, nu merg la biserica. Voi sunteti biserica mea.
    Doamne Ajuta!
    E.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi, eu sunt un caracter slab si nu sunt constanta in comportament. Incep sa ma cert ca la piata daca cineva asa vorbeste cu mine. Stiu ca nu e bine, dar nu despre asta vreau sa vorbesc.

    Ci despre faptul ca tu scoti ce e mai bun din mine cand intru aici. Si probabil mai sunt ca mine care cand intra la tine se umplu de bine si de frumos. Asa esti tu, asa sunt si eu aici. Tu esti singura "vinovata" ca atragi energie pozitiva!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat despre Mihaela, nu am cuvinte! N-o cunosc, dar uite ca si natura stie ce e in sufletul ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele, cum asi putea eu oare, sa va multumesc eu voua??? Va trimit toata dragostea mea si va port mai departe in gandul meu....

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Mimi, Raluca si fete bune si dragi,
    Sunt coplesita de cat de frumos ai scris Mimi, si cat de mult bine ne mai faci, tinandu-ne sub aripa ta. E tare frumos sa intalnesti oameni buni, sa primesti incurajari si sfaturi. E mai usor sa faci ce trebuie cand ai un asa de mare sprijin.
    Va multumesc din suflet,
    Cu mare drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere